Szczegóły
powrót do listy przetargówWykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. PLAC NIEDŹWIEDZI – rewitalizacja centrum miejscowości Adamów
Adamów, dn. 18 września 2017 r.
GRL.041.7.2017
Zapytanie ofertowe
1. Dane Zamawiającego:
Gmina Adamów z siedzibą w Adamowie ul. Kleeberga 5, 21-412 Adamów
NIP 8252083834, REGON 711582405
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. PLAC NIEDŹWIEDZI – rewitalizacja centrum miejscowości Adamów.
W ramach usługi wykonawca wykona projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy obejmujący w szczególności:
- zagospodarowanie terenu: projekt zagospodarowania terenu uwzględniający typowe i nietypowe elementy małej architektury (rozwinięcia elewacji, przekroje, rysunki, detale, opis i zestawienie elementów),
- zieleń: opinia dendrologiczna istniejących drzew, koncepcja i projekt zieleni w zakresie doboru drzew i innych roślin w poszczególnych grupach,
- branża architektoniczna: koncepcja zadaszenia sceny wraz z wizualizacją (min. 2 szt.), koncepcja strefy sanitarnej wraz z wizualizacją (min. 1 szt.), projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,
- branża konstrukcyjna: projekt konstrukcyjny w zakresie sceny, strefy sanitarnej (jeżeli będzie wymagany), fontannY, ściany wspinaczkowej, kolumn wspinaczkowych,
- branża elektryczna: projekt elektryczny w zakresie oświetlenia podstawowego dojść, dojazdów i placów zabaw, oświetlenia scenicznego podstawowego, zasilania dodatkowego i iluminacji, zasilania/instalacji wewnętrznych strefy sanitarnej, zasilania i iluminacji fontanny, iluminacji zieleni oraz elementów małej architektury, monitoringu placu,
- branża sanitarna: projekt instalacji sanitarnych w niezbędnym zakresie (kanalizacja deszczowa placu w tym sakateparku, instalacja nawadniająca, zasilania i uzdatniania wody dla potrzeb fontanny),
- dojścia i dojazdy: projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,
- skatepark: projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,
- opinia geotechniczna,
- uzgodnienia ppoż i sanitarne,
- przyłącza: projekt przyłączy (wodociągowe , kanalizacji sanitarnej i deszczowej).
2) Pozostałe wymagane dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej:
- przedmiary robót dla wszystkich branż,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż,
- kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż.
3) W ramach usługi wykonawca zapewni koordynację międzybranżową.
4) W ramach usługi wykonawca zapewni nadzory autorskie architektoniczne, w tym spotkania na terenie budowy w ilości 10 szt.
5) Wymagania dotyczące dokumentacji:
- Opisana powyżej dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o koncepcję przestrzenną załączoną w wersji elektronicznej (zał. nr 3). Jednocześnie koncepcja stanowi punkt wyjścia do rozwiązań projektowych, może być modyfikowana i uzupełniania w zakresie uzgodnionym bądź oczekiwanym przez Zamawiającego. Projekt nie obejmuje dźwigu przy Urzędzie Gminy. Strefa sanitarna na koncepcji oznaczona została jako budynek sanitarny. Intencją Zamawiającego jest wykonanie projektu z wykorzystaniem innowacyjnych technologii budowlanych w celu zmniejszenia kosztów utrzymania i eksploatacji obiektu, przy czym rozwiązania techniczne spełniające ten wymóg nie powinny znacząco wpływać na wzrost kosztu wykonania zadania. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie gotowy w ramach prac projektowych przedłożyć na życzenie Zmawiającego alternatywne rozwiązania projektowe wraz z wskazaniem zalet i wad poszczególnych rozwiązań oraz wyliczeniem kosztów tak w zakresie kosztów wykonania jak i eksploatacji.
- Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
- Przekazywana dokumentacja powinna być skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Powinna zawierać wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na przedmiot umowy.
- W rozwiązaniach projektowych powinny być zastosowane materiały, urządzenia i technologie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
- Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1579).
- Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP i Sanepidu.
- Wykonawca uwzględni wytyczne określone w Regulaminie konkursu RPLU.13.04.00-IŻ.00-06-001/17 Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich RPO WL na lata 2014-2020.
6) Dokumentacje (ilościowo)
- 5 egz. projektu w wersji papierowej,
- 1 egz. projektu w wersji elektronicznej pdf,
- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej,
- 1 egz. kosztorysu inwestorskiego w foramcie ath i pdf w wersji elektronicznej,
- 2 egz. przedmiaru w wersji papierowej,
- 1 egz. w formacie ath i pdf wersji elektronicznej,
- 2 egz. papierowe STWiORB,
- 1 egz. wersji elektronicznej STWiORB.
7) Miejscem odbioru (przekazania) dokumentacji będzie siedziba Zamawiającego.
8) Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego oraz innych utworów powstałych w ramach realizacji usługi.
9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.
10) Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej prze niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zapytania,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
2) Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na podstawie oświadczenia oferenta zgodnie z zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena=100%.
2) Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
ilość uzyskanych punktów = |
cena najniższa spośród badanych ofert |
x100 |
cena badanej oferty |
3) W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami.
4) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub ich uzupełnienia.
5) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Termin składania ofert:
Zamawiający rozpatrzy oferty, które zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie do 25 września 2017 r., do godziny 15.45 (decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego):
- osobiście,
- kurierem lub pocztą na adres Urząd Gminy Adamów, ul. Kleeberga 5, 21-412 Adamów,
- przesłanie fax-em pod nr 25 755 31 67;
- przesłanie skanu na adres e-mail: adamow@adamow.pl,
w oparciu o załączony do zapytania formularz ofertowy (zał. nr 1).
6. Termin realizacji umowy:
1) W zakresie: projektu budowlanego, przedmiarów i kosztorysów do 31 października 2017 r.
2) W zakresie: projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i obmiaru robót do 30 listopada 2017 r.
3) W zakresie: pełnienia nadzoru autorskiego: przez okres realizacji inwestycji.
7. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w pkt 17, sekcja 6.5.2, rozdział 6 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
8. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.
9. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.