Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Adamów

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. PLAC NIEDŹWIEDZI – rewitalizacja centrum miejscowości Adamów

Data ogłoszenia
2017-09-18
Termin składania ofert
2017-09-25 15:45
Treść

 

Adamów, dn. 18 września 2017 r.

 

GRL.041.7.2017

 

Zapytanie ofertowe

 

1.         Dane Zamawiającego:

 

Gmina Adamów z siedzibą w Adamowie ul. Kleeberga 5, 21-412 Adamów
NIP 8252083834, REGON 711582405

 

2.         Opis przedmiotu zamówienia:

 

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego              w ramach zadania pn. PLAC NIEDŹWIEDZI – rewitalizacja centrum miejscowości Adamów.

W ramach usługi wykonawca wykona projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy obejmujący w szczególności:

- zagospodarowanie terenu: projekt zagospodarowania terenu  uwzględniający typowe i nietypowe elementy małej architektury (rozwinięcia elewacji, przekroje, rysunki, detale, opis i zestawienie elementów),

- zieleń: opinia dendrologiczna istniejących drzew, koncepcja i projekt zieleni w zakresie doboru drzew i innych roślin w poszczególnych grupach,

- branża architektoniczna: koncepcja zadaszenia sceny wraz z wizualizacją (min. 2 szt.), koncepcja strefy sanitarnej wraz z wizualizacją (min. 1 szt.), projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,

- branża konstrukcyjna: projekt konstrukcyjny w zakresie sceny, strefy sanitarnej (jeżeli będzie wymagany), fontannY, ściany wspinaczkowej, kolumn wspinaczkowych,

- branża elektryczna: projekt elektryczny w zakresie oświetlenia podstawowego dojść, dojazdów i placów zabaw, oświetlenia scenicznego podstawowego, zasilania dodatkowego i iluminacji, zasilania/instalacji wewnętrznych strefy sanitarnej, zasilania i iluminacji fontanny, iluminacji zieleni oraz elementów małej architektury, monitoringu placu,

- branża sanitarna: projekt instalacji sanitarnych w niezbędnym zakresie (kanalizacja deszczowa placu w tym sakateparku, instalacja nawadniająca, zasilania  i uzdatniania wody dla potrzeb fontanny),

- dojścia i dojazdy: projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,

- skatepark: projekt budowlano-wykonawczy w niezbędnym zakresie,

- opinia geotechniczna,

- uzgodnienia ppoż i sanitarne,

- przyłącza: projekt przyłączy (wodociągowe , kanalizacji sanitarnej i deszczowej).

2) Pozostałe wymagane dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej:

- przedmiary robót dla wszystkich branż,

- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż,

- kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż.

3) W ramach usługi wykonawca zapewni koordynację międzybranżową.

4) W ramach usługi wykonawca zapewni nadzory autorskie architektoniczne, w tym spotkania na terenie budowy w ilości 10 szt.

 

5) Wymagania dotyczące dokumentacji:

 

- Opisana powyżej dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o koncepcję przestrzenną załączoną w wersji elektronicznej (zał. nr 3). Jednocześnie koncepcja stanowi punkt wyjścia do rozwiązań projektowych, może być modyfikowana i uzupełniania w zakresie uzgodnionym bądź oczekiwanym przez Zamawiającego. Projekt nie obejmuje dźwigu przy Urzędzie Gminy. Strefa sanitarna na koncepcji oznaczona została jako budynek sanitarny. Intencją Zamawiającego jest wykonanie projektu z wykorzystaniem innowacyjnych technologii budowlanych w celu zmniejszenia kosztów utrzymania i eksploatacji obiektu, przy czym rozwiązania techniczne spełniające ten wymóg nie powinny znacząco wpływać na wzrost kosztu wykonania zadania. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie gotowy w ramach prac projektowych przedłożyć na życzenie Zmawiającego alternatywne rozwiązania projektowe wraz z wskazaniem zalet i wad poszczególnych rozwiązań oraz wyliczeniem kosztów tak w zakresie kosztów wykonania jak i eksploatacji.

 

- Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129) oraz zgodnie                                   z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi.

 

- Przekazywana dokumentacja powinna być skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Powinna zawierać wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na przedmiot umowy.

 

- W rozwiązaniach projektowych powinny być zastosowane materiały, urządzenia i technologie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

 

- Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz.  1579).

 

- Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP i Sanepidu.

 

- Wykonawca uwzględni wytyczne określone w Regulaminie konkursu RPLU.13.04.00-IŻ.00-06-001/17 Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich RPO WL na lata 2014-2020.

 

6) Dokumentacje (ilościowo)

 

- 5 egz. projektu w wersji papierowej,

 

- 1 egz. projektu w wersji elektronicznej pdf,

 

- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej,

 

- 1 egz. kosztorysu inwestorskiego w foramcie ath i pdf w wersji elektronicznej,

 

- 2 egz. przedmiaru w wersji papierowej,

 

- 1 egz. w formacie ath i pdf wersji elektronicznej,

 

- 2 egz. papierowe STWiORB,

 

- 1 egz. wersji elektronicznej STWiORB.

 

7) Miejscem odbioru (przekazania) dokumentacji będzie siedziba Zamawiającego.

 

8) Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego oraz innych utworów powstałych w ramach realizacji usługi.

 

9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.

 

10) Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej prze niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

 

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki:

 

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zapytania,

 

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.

 

2) Warunki  udziału  w  postępowaniu  zostaną ocenione na podstawie oświadczenia oferenta zgodnie z zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

4. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych oraz opis sposobu przyznawania punktacji:

 

1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: cena=100%.

 

2) Punkty zostaną obliczone wg wzoru:

 

 

ilość uzyskanych punktów =

 

cena najniższa spośród badanych ofert

 

x100

cena badanej oferty

 

3) W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami.

 

4) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub ich uzupełnienia.

 

5) Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

 

5. Termin składania ofert:

 

Zamawiający rozpatrzy oferty, które zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie do 25 września 2017 r., do godziny 15.45 (decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego):

 

- osobiście,

 

- kurierem lub pocztą na adres Urząd Gminy Adamów, ul. Kleeberga 5, 21-412 Adamów,

 

- przesłanie fax-em pod nr  25 755 31 67;

 

- przesłanie skanu na adres e-mail: adamow@adamow.pl,

 

w oparciu o załączony do zapytania formularz ofertowy (zał. nr 1).

 

6. Termin realizacji umowy:

 

1) W zakresie: projektu budowlanego, przedmiarów i kosztorysów do 31 października 2017 r.

 

2) W zakresie: projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i obmiaru robót do 30 listopada 2017 r.

 

3) W zakresie: pełnienia nadzoru autorskiego: przez okres realizacji inwestycji.

 

7. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w pkt 17, sekcja 6.5.2, rozdział 6 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

8. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości.

 

9. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających:

 

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Skwarek-Niewiarowskadodano do BIP dnia 18-09-2017 21:33:15