Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Adamów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne stanowisko ds. kadr i obsługi Rady Gminy
Telefon
25 7553167 wew. 101
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
samodzielne stanowisko ds. kadr i obsługi Rady Gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

8:00 - 16:00 Pok. nr. 10

Obowiązki:

1/ Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu.
2/ Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy pracowników, wykorzystywaniem przez nich urlopów wypoczynkowych i poddawaniu się przez pracowników badaniom lekarskim zgodnie z kodeksem pracy.
3/ Sporządzanie sprawozdań obowiązujących na danym stanowisku,
4/ Organizacja procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
5/ Prowadzenie akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
6/ Prowadzenie spraw związanych z organizacją staży zawodowych i praktyk.
7/ Prowadzenie rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego.
8/ Obsługa sekretarska i organizacyjna Przewodniczącego Rady.
9/ Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Rady Gminy  na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin.
10/ Przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz radnych.
11/ Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i radnych, protokołowanie sesji Rady i posiedzeń komisji,
12/ Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
13/ Udzielanie pomocy radnym w wykonywaniu mandatu, współorganizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady,
13/ Składanie w formie elektronicznej podjętych aktów prawnych podlegających ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego,
14/ Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego,
15/ Ewidencjonowanie skarg i wniosków obywateli,
16/ Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy,
17/ Organizacja wyborów ławników sądowych,
18/ Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Młodzieżowej Rady Gminy


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Grochowski Dariusz
Data wytworzenia informacji:
2014-03-25
Osoba wprowadzająca informację:
Grochowski Dariusz
Dodano do BIP dnia:
2014-03-25