Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Adamów

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Sekretarz Gminy
Adres komórki
Kleeberga 5, 21-412 Adamów
Telefon
25 755 31 67
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2014-01-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

8:00 - 16:00 Pok. nr. 8

Obowiązki:

1. Zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu wykonując funkcję jego kierownika administracyjnego i w tym zakresie:
1/ organizuje pracę Urzędu,
2/ aktualizuje Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy,
3/ opracowuje projekty zakresów czynności pracowników,
4/ pełni nadzór organizacyjny nad prawidłową i terminową realizacją uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta Gminy, rozpatrywaniem skarg i wniosków,
5/ wykonuje wobec Wójta wszelkie czynności z zakresu prawa pracy za wyjątkiem spraw dotyczących ustalania wynagrodzenia oraz związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
6/ nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej przez pracowników Urzędu,
7/ zapewnia skuteczny sposób publikacji aktów prawa miejscowego,
2. Nadzoruje i koordynuje wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów Prezydenta RP, do Sejmu i do Senatu RP, samorządowych, referendów, wyborów ławników oraz spisów powszechnych,
3. Pełni funkcję urzędnika wyborczego,
4. Czuwa nad terminowością przygotowania materiałów na sesje Rady Gminy i posiedzenia komisji,
5. Dokonuje okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników,
6. Nadzoruje realizację zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej
7. Nadzoruje sprawy związane z ochroną informacji niejawnych oraz ochroną danych osobowych.
8. Współpracuje z sołectwami i sołtysami, zapewnia udział przedstawiciela urzędu w obradach zebrań wiejskich.
9. Sprawuje bezpośredni nadzór nad samodzielnymi stanowiskami pracy:
a) do spraw kadr i obsługi Rady Gminy,
b) do spraw informatyki,
c) do spraw społecznych,
d) do spraw kancelaryjnych,
e) do spraw obsługi interesanta.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-04-02 do 2013-12-27

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Grochowski Dariusz
Data wytworzenia informacji:
2012-01-01
Osoba wprowadzająca informację:
Zgorzałek Zofia
Dodano do BIP dnia:
2012-01-01